Dec 27, 2010

kisah eleyen lagi.. :)

              eleyen 2 dan eleyen 1


      ok..ni kisah pasal eleyen kene saman baru2 ni di jalanraya

- polis trafik : ok2 jalan.
 (: si eleyen ni pon bongok berhenti,nah ambk ko kne saman..sbb x mendengar arahan polis     trafik td..orang suruh  jalan die pergi berhenti wat pe.. :)


+ eleyen 1 : cik,knapa saya kne saman?


- polis trafik : anda kena saman kerana tidak mematuhi arahan yang di berikan..td saya ade memberikan isyarat supaya kamu jalan..tetapi kamu berhenti pula..dan hal ini sudah melanggar peraturan trafik..


+ eleyen 1 : cik,bertimbang rasa la skit..saya ni dah la memang mata itam je..mane nk nmpak depan..kasihan la ckit cik..plezzzzzz...


- polis trafik : hah! ko x nmpak lgsung..wah hebat ko ek..abes cmne ko nk tngok depan..


+ eleyen 1 : saya hanya pakai sixth sense je..lau trase nk belok,belok la..lau trase nk   brhnti.brhnti la..ok je selama ni saya bawak moto..xde pe2 masalah pon..


polis trafik : pehhhh..gile arrr.
  (: die mampos trus sbb trkejut :)


 = eleyen 2 : aaaarrrrr..yeke cu kite kne saman ni..malu la i cm ni..


- eleyen 1 : a.ah nek,kite kne saman..tp polis 2 dh mati dh..
baik kite beredar dari sni nek..


= eleyen 2 : baiklah cu..


                         tamat..cete bodo je..


ps:xde kene mengena dengan si mati  atau si hidup agi...

. chai pesan , lain kali baca lagi ! sekian .

No comments:

Post a Comment